BMW E36 2,5i V6 24V vanos
Tak tohle je další přírustek do rodiny je to skoro nejsilnější sériově vyráběný model od BMW silnější je už jenom M3 samozřejmně v trojkové řadě koupil jsem ho uplně v sériovém stavu značně zubožené ale už se na něho chystám vletět bude to takový facelift na model E46 další informace po nejakých úpravách ........... :-))
Modely řady E36 (1990 - 1998)
Typ | Obsah cm3 | Výkon kW/hp | Točivý moment Nm | 0 - 100 km/h s | Max. rychlost km/h | Motor | Válců/Ventilů | Rok výroby |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
316i | 1596 | 73/100 @5500 | 141 @4250 | 13.1 | 191 | M40 | 4/? | 90 - 94 |
316i | 1596 | 75/102 @5500 | 150 @3900 | 12.7 | 195 | M43 | 4/? | 93 - 98 |
316i | 1895 | 77/105 @5300 | 165 @2500 | 11.9 | 190 | M43 | 4/? | |
316g | 1596 | 64/87 @5500 | 127 @3900 | 15.6 | 177 | M43 | 4/? | 95 - ? |
318i | 1796 | 83/113 @5500 | 162 @4250 | 11.5 | 198 | M40 | 4/? | 90 - 94 |
318i | 1796 | 85/115 @5500 | 168 @3900 | 11.3 | 201 | M43 | 4/? | 93 - 98 |
318is | 1796 | 103/140 @6000 | 175 @4500 | 10.2 | 213 | M42 | 4/? | 93 - 96 |
318is | 1895 | 103/140 @6000 | 180 @4300 | 10.2 | 213 | M44 | 4/? | 94 - 98 |
318ti | 1796 | 103/140 @6000 | 180 @4300 | 9.9 | 209 | M42 | 4/? | 94 - 95 |
318ti | 1895 | 103/140 @6000 | 180 @4300 | 9.9 | 209 | M44 | 4/? | 95 - ? |
320i | 1991 | 110/150 @5900 | 190 @4700 | 9.8 | 214 | M50 | 6/? | 90 - 93 |
320i | 1991 | 110/150 @5900 | 190 @4200 | 9.8 | 214 | M50 | 6/? | 93 - 95 |
320i | 1991 | 110/150 @5900 | 190 @4200 | 9.8 | 214 | M52 | 6/? | 93 - 98 |
323i | 2494 | 125/170 @5500 | 245 @3950 | 8.0 | 227 | M52 | 6/? | 94 - 98 |
323ti | 2494 | 125/170 @5500 | 245 @3950 | 7.9 | 230 | M52 | 6/? | 94 - 98 |
325i | 2494 | 141/192 @5900 | 245 @4700 | 7.9 | 233 | M50 | 6/? | 90 - 93 |
325i | 2494 | 141/192 @5900 | 245 @4700 | 7.9 | 233 | M50 | 6/? | 93 - 95 |
328i | 2793 | 142/193 @5300 | 280 @3950 | 7.3 | 236 | M52 | 6/? | 94 - 98 |
M3 | 2996 | 201/286 @6900 | 320 @3600 | 6.0 | 250 (omezovač) | S50 | 6/? | 94 - 95 |
M3 | 3201 | 236/321 @7400 | 350 @3250 | 5.5 | 250 (omezovač) | S50 | 6/? | 95 - 98 |
318tds | 1665 | 66/90 @4400 | 190 @2000 | 14.4 | 182 | M41 | 4/? | 94 - 98 |
325td | 2498 | 85/115 @4800 | 222 @1900 | 12.0 | 198 | M51 | 6/? | 91 - 98 |
325tds | 2498 | 105/143 @4800 | 222 @2200 | 10.4 | 214 | M51 | 6/? | 93 - 98 |
Rozměry a typy karoserií
Model | Délka mm | Šířka mm | Výška mm | Poh. hmotnost Kg | Objem kufru l |
---|---|---|---|---|---|
SALOON | 4433 | 1698 | 1393 | 1190 - 1335 | 435 / - |
SALOON M3 | 4433 | 1710 | 1365 | 1535 max. | 435 / - |
COUPE | 4433 | 1710 | 1366 | 1240 - 1330 | 405 / 675 |
COUPE M3 | 4433 | 1710 | 1335 | 1515 max. | 405 / 675 |
TOURING | 4433 | 1698 | 1391 | 1280 - 1365 | 370 / 810 |
CONVERTIBLE | 4433 | 1710 | 1348 | 1370 - 1430 | 230 / - |
CONVERTIBLE M3 | 4433 | 1710 | 1340 | 1635 max. | 230 / - |
COMPACT | 4210 | 1698 | 1393 | 1175 - 1355 | 300 / 680 |
Komentáře
Přehled komentářů
www.autotuning.phorum.cz - www.autotuning.phorum.cz
www.autotuning.phorum.cz
Rasťo - Vanos
Motor s vanosom sa vyrábal až od roku 1993. Mal lepšiu výkonovú krivku a menšiu spotrebu. Motor vyrobený v 1991 je klasický 24 ventilový dvojvačkový radový šesťvalec.
Nien - pánové
Pánové rozdíl u 328i a 325 je dost podstatný.Už rozdíl v 35Nm by vám to měl jasně říct. Kw lze upravovat různě , ale Nm je nejlepší upravit zvýšením objemu.
Mam325ivanos - Nesmyslna debata
325i vykon 192 koni, 328i 193, potom je tam rozdil v maximalce 3 km/h. To ze to je stejny a ma to jen jiny obem je hrubej nesmysl. Je tam jinak nastavena jednotka , jiny vacky a cely je to udelany aby charakteristka krouticiho momentu byla lepsi. Tzn. ze to jede mnohem lip odspodu !
dave - neuverite!!
Hosi,nepodcenujte tohle auto!!! Ja v tom jel!!! A musim rict,ze to jede!!
Petr A. - Blbci
Vy jste holt kretení to není možný o čem vy se tady dohadujete!!!!!
Jestli se vám to tady nelíbí tak sem nečumte!!!!
Tuninger - adyst@centrum.cz
Pokud vim tak označení V6 znamená válce a potom se dale značí jestli je to řadový nebo do V, tak nevim o cem se tady vubec pises za nesmysli .... dale myslis špatně 2,5 a 2,8 maji uplně stejny vykon takže jsou stejne lisi se pouze obsahem !!! a navic mas tady tabulku s motory .... nemam rad takovy rypaly co se chytaji takovych drobností a delaji s toho nevim co ...
adyst@centrum.cz - divny nazvy
No koukam a divim se proc mas u vsech motoru napsano V6 kdyz to sou vsechno radove sestivalce V6 bmw ani nevyrobilo co vim mozna nekdy davno . A silnejsi nez 2,5 Vanos neni uplne to nejsilnejsi pred M3 myslim ze 2,8i je jeste silnejsi . KLidne mi napis na meila a presvec ze se pletu. jinak mam talky bmw strasne rad doma mam E30 s Mkovym motorem a par mensima upravickama.
CarltonNar - helo